HTML

Laugh-nevess!

Ezen a blogon vicces képeket, videókat, vicceket olvashatsz. Ha Neked is van valami vicces képed, videód stb. akkor azt küld erre a címre: laugh-nevess@freemail.hu ! Ha nem küldenék rá választ két héten belűl küld el mégegyszer! Kellemes böngészést! 2008.05.22.

A vicc...

2008.06.11. 21:31 :: Ventoos

Éppen jövök haza a 3 órás vonatútról, 10 perc van vissza az útból, mi hiányzik az út végére? Egy kiadós RÖHÖGŐGÖRCS! Egyszer csak cimborám elmondja nekem ezt a viccet:
Két muffin a sütőben beszélget. Mondja az egyik:
-Hú de rohadt meleg van itt
Erre a másik:
Jézusom, egy beszélő muffin.

Nagyon meglepő módon senki nem röhög, egyedül én... Legalább három percig röhögtem, megállás nélkül. Többiek néztek rám mintha hülye lennék, de meg is értem őket. Aztán elkeztek ők is röhögni...   ...de rajtam.

1 komment

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://laugh.blog.hu/api/trackback/id/tr23515469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.06.11. 23:02:42

Hát de legalább neked jó poén volt! ;DDD
süti beállítások módosítása