HTML

Laugh-nevess!

Ezen a blogon vicces képeket, videókat, vicceket olvashatsz. Ha Neked is van valami vicces képed, videód stb. akkor azt küld erre a címre: laugh-nevess@freemail.hu ! Ha nem küldenék rá választ két héten belűl küld el mégegyszer! Kellemes böngészést! 2008.05.22.

Blog

2008.07.18. 09:15 :: Ventoos

Daniel egy kommentbe ezt írta (idézem):
Nagyon elhanyagolod a blogot! :S

Nemtudom, hogy ti mit gondoltok arról, hogy elhanyagolom-e a blogot. Nyugodtan, bátran írjátok bele egy kommentbe. DE! Vannak okai, hogy miért "hanyagolom" el a blogot:
Nem elhanyagolom a blogot, hanem két ok is van rá, hogy ÖT napja(ami szerintem nem is olyan nagyon sok) nem volt új cucc:
1. nem nagyon érek rá, és nem mindig tudok időt fordítani a blogomra
2. kicsit nehéz, hogy senki semmit nem küld! Ennek az lesz a vége, hogy két hét múlva bezárom a blogot. Az mégis jobb lenne?!
Remélem ezekből nem csak te Daniel, hanem MINDENKI érti, hogy miért nincs naponta bejegyzés!(Hozzám még egy anyag sem érkezett e-mailban!)

U.I.:Ma még lesz cucc!
A szavazást leszedtem, köszönöm azoknak akik szavaztak!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laugh.blog.hu/api/trackback/id/tr100573857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.07.18. 13:04:28

Értelek én persze, megértem.
De ha nincs rá időd akkor minek csinálod? :S
Én se csinálnám h anem lenne elég idöm, 1x,2x elmegyitthonról és akkor kiirom hogy xy ideig nem frissítem a blogot, de már igy kezded a bejegyzéseket:

Elnézést, hogy régen volt bejegyzés!

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.07.18. 13:06:44

Picit kusza lett de a lényeget ki tudod venni belőle.
És bocs csak elmondtam, hogy nekem mi a véleményem.

Ventoos 2008.07.18. 14:01:49

Köszönöm! És én azért nem írtam ki, hogy xy-ig nem frissítek, mert teljesen kiszámíthatatlan volt a programom, és azért úgy kezdtem a bejegyzést, mert ezekért szerrettem volna elnézést kérni. Azért remélem senkit nem sértettem meg, és tovább látogatjátok a blogot!
süti beállítások módosítása