HTML

Laugh-nevess!

Ezen a blogon vicces képeket, videókat, vicceket olvashatsz. Ha Neked is van valami vicces képed, videód stb. akkor azt küld erre a címre: laugh-nevess@freemail.hu ! Ha nem küldenék rá választ két héten belűl küld el mégegyszer! Kellemes böngészést! 2008.05.22.

Itt a vég!

2008.09.27. 16:09 :: Ventoos

A blognak a szerkesztését befejezem! A blogot nem adom oda/adom el senkinek! Nem törlöm csak nem szerkesztem. A cuccokat amiket kaptam Kábeltelevíziótol és Rolandtól nagyon köszönöm! Remélem azért továbbra is hasonlóan vicces életetek lesz!
Sziasztok!
Lebbencs

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laugh.blog.hu/api/trackback/id/tr68684566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2008.09.30. 19:49:54

Kívánok/nunk neked is további szép pillanatokat. Azt hiszem megérdemelted volna, hogy többen írják. Én vártam hátha... Köszönjük munkásságodat, igaz nem vállt be (túl sok ehez hasonló oldal működik már), de próbáltad. Szóval minden jót.
Üdv: Roland.

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.10.11. 23:46:42

Talán pofátlanank tüntem régebben, de én is még sok szép boldog és vicces pillanatot kívánok neked Lebbencs!
üdv.!

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.10.13. 08:59:49

Be lettél mutatva (bemutattalak) a emberekesablog.atw.hu oldalon. Nem is lett rossz pontszámod:)
süti beállítások módosítása