HTML

Laugh-nevess!

Ezen a blogon vicces képeket, videókat, vicceket olvashatsz. Ha Neked is van valami vicces képed, videód stb. akkor azt küld erre a címre: laugh-nevess@freemail.hu ! Ha nem küldenék rá választ két héten belűl küld el mégegyszer! Kellemes böngészést! 2008.05.22.

Viccek

2008.08.21. 20:19 :: Ventoos

Hazaértem a nyaralásból. A részletes ok amiért nem írtam: pár nappal a nyaralás után tudtam meg, hogy elutazunk Bécsbe a Prater nevű vidámparkba. Onnan elmentünk Budapestre megnézni a tüzijátékot(Pécsi vagyok), és csak ma jöttünk haza. Most lehet, hogy ezt gondolod: Jó, jó, de miért nem szóltál elötte?!. Azért, mert előtte pedig gyakoroltunk az együtesemmel-mert dobolok-és holnap után lesz koncertünk.
De ne csüggedj, hogy egy idióta bejegyzést írtam arról miért nem voltam itthon! Még csak most jön a lényeg, a vicc!!!

Három roma érkezik a Mennybe. Szent Péter fogadja őket, majd közli az Úrral:
- Uram, három roma érkezett a Mennybe.
- Nyisd a kapukat és engedd be őket, Péter! Mindenkit befogadunk.
Két perc múlva jön vissza Szent Péter:
- Eltűntek.
- A romák? - kérdi Isten.
- Nem, a kapuk.
____________________________________________________________________________

-Anya, most hogy tizenöt éves vagyok hordhatok melltartót, sminkelhetem magam, és rúzsozhatom a szám?
-Szó sem lehet róla Pistike!

Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://laugh.blog.hu/api/trackback/id/tr4626628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása